Skaitiklis

2018 m. kovo 26 d., pirmadienis

Nebylys kurčiam sakė, kad aklas matė, kaip šlubas greitai bėga

Kietas pavadinimas, ane? :) Deja, autorystės sau prisiimti negaliu, liaudžiai jinai priklauso, nes niekieno neužpatentuota.

Bodrume yra toks viešbutis ISIS. Bent užpraeitą sezoną jis dar dirbo tuo pačiu minėtu pavadinimu, nors pagal šių dienų aktualijas - pakeisti viešbučio vardą yra būtina net ir tuo atveju, jei jis nekeičia savininkų ir neplanuoja reformų, renovacijų ar kitokių atsinaujinimų :D

TripAdvisor šį viešbutį iš paukščio skrydžio pateikia taip


Tas viešbutis yra 5*, bet ekonominės klasės, todėl vertinamas būdavo įvairiai. Kartais pamaina (savaitės trukmės) praeidavo ramiai, kartais su "pašokdinimais". Tai, manau, priklausydavo nuo to, kokią iki tol patirtį tos pačios kategorijos viešbučiuose, bet kituose regionuose įgydavo poilsiavę žmonės.

Vieną dieną į šį viešbutį atvyko "trys kambariai": viena vidutinio amžiaus pora, viena "geltonsnapių" ir šeima (dabar nepamenu, trijų ar keturių asmenų, bet čia ne esmė).

Kai atėjau į susitikimą su jais, tai prasidėjo iš karto. Ta vidutinio amžiaus pora buvo nepatenkinta viskuo, šeima - tik tuo, kad neveikia kondicionierius, o jaunimas tylėjo ir nieko nesakė, o tai jau vertinama kaip, mažiausiai, patenkinama būsena.

Visų pirma einu į registratūrą ir reikalauju, kad būtų mano klientams pataisytas kondiconierius. Darbuotoja viską užsirašo ir patikina, kad problema bus išspręsta ir "sorun yok" (rūpesčių nėra).

Tada visus pakviečiu į nemokamą apžvalginę ekskursiją po Bodrumą (kurios pagrindą sudaro "šopingas" ir tai aš visada akcentuodavau, išskyrus pirmąjį kartą, kai net du autobusus išsivežiau neįspėjusi apie šios nemokamos ekskursijos "prasmę". Gyveni, tsakant, ir mokaisi). Užsirašo tik tie, kurie mažiausiai jaučiasi patenkinamai, nes jokių pastabų, nei dėl viešbučio, nei dėl mano darbo kokybės nesako.

Tuomet pasilieku tik su tais, kurie visiškai nepatenkinti. Absoliučiai viskuo. Visų pirma pasikvieičia mane į kambarį pažiūrėti, kokiomis "baisiomis" sąlygomis jie apgyvendinti. Moteriškoji pusė rauda pačiom tikriauiom ašarom, nes atostogos prasidėjo taip baisiai, kad jau baisiau nebėr kur. Nežinau, kiek jinai ašarų ir jos sukeltų pasekmių į servetėles prišniaukštė iš viso, bet žiūrėdama į kambarį aš, ne kaip gidė, o kaip eilinis žmogus, nesupratau, ko čia žliumbt. Aišku, esu mačiusi ir šimtą kartų geresnių, didesnių, prašmatnesnių kambarių, bet tas, į kurį žiūrėjau, dėl šio fakto nebūtų vertas nė vienos mano ašaros. Viešbučio aprašymuose standartinis dvivietis kambarys atrodo taip ir objektyvumo dėlei turiu pažymėti, kad nuotraukose atrodo žymiai geriau, nei realybėje, bet, nepaisant to, ne kardinaliai priešingas realybei

Bet čia subjektyvi mano nuomonė, kažkam gal labai svarbu tas kambarys. Tad pradėjau daryt visus žygius, kad jiems tą kambarį pakeistų ir moteris galėtų toliau ramiai mėgautis atostogomis. Kiek tai įmanoma, nes ir maistas buvo prastas, ir teritorija šiukšlina, ir personalas nedraugiškas... žodžiu, kai randi vieną trūkumą, tai jis kažkaip ima ir pradeda daugintis lyg bacila kokia.

Kitą dieną į nemokamą apžvalginę ekskursiją atvyksta ISIS viešbučio "geltonsnapių" porelė, ką tik baigusi vidurinę, bet feisbuke jau pasižymėję kaip sužadėtiniai. Tąsyk jų asmeniškai paklausiau, ar tikrai tame viešbutyje taip jau blogai. Jie pasakė į smulkmenas dėmesio nekreipianys, viskas juos daugiau ar mažiau tenkina, jie atvažiavo ilsėtis, o ne priekabių ieškoti ir t.t. Koks šaunus jaunimas, tąsyk pagalvojau :)

Tačiau dar tos pačios dienos pavakarę aš vėl nuėjau į ISIS pasiteirauti, kaip klostosi reikalai likusiems poilsiautojams. Verkiantys naujo numerio negevo, šeimai kondicionierius nesutaisytas. Darsyk kviečiuosi generalinį menedžerį, kuris patikina, kad kondiškė tuoj veiks, o kambarys porai bus pakeistas rytoj.

Trečią dieną nueinu į viešbutį. Verkianti pora nebeverkia, nes gavo puikų kambarį, o tos šeimos, kuriai neveikė kondicionierius, galva jau pradėjo svaidytis grasinimais, nes, pasirodo, vis dar neveikia. Aš vėl braižausi aplink registratūrą, vėl reikalauju pataisyt kondicionierių, jie man vėl pažada... ir t.t. ir pan. iki pat pamainos pabaigos.

Kai jie grįžo namo, gavau tris skundus.
Verkianti porelė be viso kito parašė, kad "gidė stengėsi, bet viešbutis į jos pastangas nereagavo".
Šeimyna skundėsi dėl visą savaitę neveikusio kondicionieriaus ir parašė "kad gidę viešbutyje matydavome gana dažnai, bet jai mūsų problemos buvo neįdomios".
Na, o "geltonsnapiai" sužadėtiniai tai kalė iš širdies :D Ranka rašytame skunde su keliomis gramatinėmis klaidomis jie iš viso reikalavo kompensuoti kelionės išlaidas, nes patyrė tokią moralinę žalą, kurios jokiais pinigais neišmatuosi, o "gidę viešbutyje matė iš viso tik pirmąjį kartą, daugiau nebepasirodė" (nors visus informuodavau, kada pasirodysiu, bet jiems atostogų metu gidė mažiausiai rūpėjo, tad ir neateidavo).

Taip kikenau į saują tąsyk. Blyn, galvoju, bent susitart galėjo, kad skundų turinys taip kardnaliai nesiskirtų :) Tad finale gavosi taip, kaip pavadinime parašiau :)

P.S. Šiandien peržiūrėjau aprašymus ir radau, kad nuo tiesiog ISIS hotel jis dabar vadinasi Goddess of Bodrum Isis hotel :D

5 komentarai:

  1. Lauksime daugiau tokių istorijų apie mūsų "vargšus" turistus :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai geras pasakojimas. Daugiau tokių prašome ��

    AtsakytiPanaikinti
  3. Teko ir mudviem su vyru 2015 m rugsėjo mėn pabuvoti šiame viešbutyje. Viešpatėliau aukštielninkas,tokio baisumo nebuvom dar matę... kai keliaujam savarankiškai,apartamentus renkamės,kad būtų atsiliepimuose įvertinti bent 8/10 ar geriau, Turkijoje buvome Kimeros Park 5*, Saphir 4*, Pamukalėje ar ne 3* viešbutyje nakvojome, tikrai nesame priekabūs ir prabangos mums nereikia. Svarbu, būtų lova ir bent minimali tvarka. Isis viešbutyje gavom kambarį dvokiantį pelėsiu ir dar velniai žino kuo, durys tvarkingai neužsidaro,reikia jėgos. Registratūroje išsireikalavau kito. Nutipenam ten: smirda visas kambarys "tūliku", vonioj randan unitazą "prikrautą" ir nevalytą. Vyras jau sėdi galvą susiėmęs ir siūlosi pats sutvarkyti.. aš vėl į registratūrą, parsivedu vaikinuką parodyt viso to gėrio. Tas iškviečia dar vieną berniuką,kad išvalytų. Berniukas šveičia,o aš atsistojusi tarpdury rodau ,kur reikia valyti... Tvarkos tame viešbutyje tada tikrai nebuvo. Mums netrukdė,kiek ten į tą kambarį eidavome,bet dar pora pavyzdžių apie tvarką: poilsiautojai iš kambarių išneša indus ir padeda šalia durų ( aišku, jie kiaulės), tai tuos indus paima tik po 2-3 dienų; tarp kambarių blokų ant laiptų patį pirmą vakarą pamatėm kavos dėmę ir kasvakar grįždami jau juokdavomės spėliodami,ar šiandien tą dėmę nuplovė �� taip,jos nebuvo šeštą atostogų vakarą �� į šį viešbutį tąkart atvykome gal 30 asmenų,o gal ir daugiau,bet patenkintų nesutikome nė vieno. TezTour'o puslapyje apie šį viešbutį tik geri atsiliepimai,nes.... neigiamų neskelbia. Rašiau 2 kartus, bet mano atsiliepimo ir šiandien nėra. Tikrai nėra visi turistai blogi ir norintys pasikabinėti. Neturiu jokių priekaištų TezTour'o atstovams, aš pati susitvarkiau,kiek buvo įmanoma, net atstovės nekviečiau, nes ji nebūtų galėjusi daugiau padaryti. Tą parašėte ir Jūs, Jūsų žodis šio viešbučio darbuotojams irgi nieko nereiškia. Skundų irgi nerašiau,nes pati kalta,kad prieš perkant kelionę nepadirbėjau, daugiau info nepaieškojau.
    Smurka, čia nieko asmeniško,tik mano pastebėjimai �� patinka man Jūsų rašliavos, ačiū, kad rašote ��

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš asmeniškai su šiuo viešbučiu nesusijusi, tad galima klot viską iš eilės, kas tik ant dūšios guli :) Beje, jei yra poreikis, galima drėbt ir labai asmeniškai, aš atspari ;) Be to, nesu šventa karvė, kuri viską daro idealiai ir be klaidų, tad nors ir karčią, bet teisybę tikrai nuleidusi akis iš gėdos pripažinčiau be pykčio. O kalbant apie mano mylimą Bodrumą... Kad ir koks jis būtų mylimas, deja, su liūdesiu tenka pripažinti, kad viešbučių kokybė ten gerokai prastesnė, nei Antalijos regiono kurortuose. O pelėsio kvapas kambariuose, vėlgi deja, ne vien ISIS problema :( Todėl žmonėms, turintiems problemų su kvėpavimo takais siūlyčiau ten nevažiuoti arba važiuoti, bet jau labai atsakingai renkantis viešbutį ir pasirengus už jį nemažai sumokėti. Tas pelėsio kvapas dažniausiai būna viešbučiuose, dirbančiuose tik vasaros sezono metu. Mat klimatas Bodrume yra gerokai vėsesnis, o žiemai užsidarę viešbučiai patalpų nešildo.... 2015 metais Bodrume dirbo mano bičiulė Kristina, tikrai labai miela atsakinga moteris. Ir esu tikra, kad dėl turistų daro viską, ką gali. Bet mes nevisagaliai. Kad ir tą patį kondicionierių, jejbogu, jei mokėčiau, tai pati būčiau sutaisiusi. Beje, tą pačią vasarą Bodrume (Sun club viešbutyje) poilsiavo ir mano dukra su savo tėčiu. Jiems irgi prastai veikė kondiškė. Tai jei jau saviems nesugėbėjau išreikalauti paslaugos - tai tik patvirtinimas, kad gidas ne viską gali. Bet atsakomybė pirmiausia primetama jam

      Panaikinti
  4. Play Baccarat | Best Online Casino 2021 - FEBCASINO
    With 1xbet korean one of the best casino online sites for real money, you can choose from over 바카라 50 games such as 제왕 카지노 Blackjack, Roulette, Craps, and Sic Bo.

    AtsakytiPanaikinti